martes, 18 de marzo de 2014

Ressenya Obsidian, Jennifer L. Armentrout



obsidian-saga-lux-i-9788415577522.jpg


Títol: Obsidian

Autor: Jennifer L. Armentrout

Preu: 17,90€

Format e-book: 8,49€

Nº de pàgines: 446 págs.



Es pot comprar online en castellà a Casa del Libro




Sinopsi



[AVÍS: LA SINOPSI DEL LLIBRE CONTÉ UN GRAN SPOILER]


Quan ens vam mudar a Virgínia Occidental, just abans de l'últim curs d'institut, creia que m'esperava una vida avorrida, en la qual ni tan sols tindria Internet per actualitzar el meu bloc literari. Llavors vaig conèixer al meu veí, Daemon. Alt, guapo, amb uns ulls verds impressionants ... i també insofrible, arrogant i malcriat. Però això no és tot. Quan un desconegut em va atacar, Daemon va fer servir els seus poders per salvar-me i després em va confessar que no és del nostre planeta. Sí, ho heu llegit bé. El meu veí és un alienígena sexy i inaguantable. Resulta que, a més, ell i la seva germana tenen una galàxia d'enemics que volen robar els seus poders. I, per si fos poc, ara la meva vida corre perill pel simple fet de viure al costat d'ells.


Aquesta saga actualment està formada pels llibres Obsidian, Onix i Opal.


Opinió personal

Al principi tenia aquest llibre com una opció pels dies d’avorriment, d’aquells que no saps que fer. No sabia si començar-lo, ja que a la sinopsis ja et diuen un gran SPOILER. D’aquells que te’n penedeixes d’haver llegit, però és un dels pocs errors que he trobat.

Comença amb una noia apassionada amb els llibres, i que té un bloc de lectura -com la Nessie i jo-. Crec que per això m'he sentit com la protagonista. No pel bloc, sinó perquè m'encanta llegir.

M'encanta la personalitat d'en Daemon, sarcàstic, rialler però responsable dels seus actes. Es preocupa molt per la seva germana bessona, la Dee , tot i que no sempre és veritat i la posa com a excusa.

No penseu pas que la protagonista no m'agrada, perquè té una personalitat que em fa riure i gaudir. Hi ha vegades que s'ha arribat a plantejar si s'està tornant boja, i té una manera d'afrontar els moments "complicats" bastant divertida, ja que es frustra ella sola i fan gràcia els seus raonaments...

De fet, és un llibre que recomano moltíssim, perquè és bastant fàcil de llegir, i no és gaire conegut, i a mi m'agrada bastant llegir llibres que no són molt famosos.


El llibre

El primer amb el que et trobes quan agafes el llibre és amb una noia amb els llavis vermells, i una portada molt blava. No és que m'encanti, però tampoc em desagrada. Penso que podrien haver fet una millor portada...

Un altre inconvenient és que de moment no està en català, així que només el podem trobar en castellà -o en anglès si sabeu llegir prou bé-.

M'agrada molt que a les pestanyes que surten de la portada (aquelles que molts fem servir de punts de llibre) hi hagin crítiques de diferents autors o editorials. Unes de les que més m'agraden són:

<<Obsidian no s'assembla a res que et puguis esperar... Daemon i Kat són una parella increïble; adoro cada segon de la seva relació>>
Good Choice Reading

<<EM VA ENCANTAR Obsidian! Prepareu-vos per devorar-lo d'una sentada i enamorar-vos bojament d'en Daemon.>>
Deborah Cooke, autora bestseller de Dragonfire i The Dragon Diaries.



Puntuació

Fins la pròxima!

Aby

No hay comentarios:

Publicar un comentario